Top 10 vitamine necesare femeilor

Top 10 vitamine necesare femeilor

A fi femeie înseamnă și faptul că organismul nostru are cerințe unice pentru a funcționa la un nivel optim. Iată primele cinci vitamine pe care femeile ar trebui să le aibă:

Vitamina D

Vitamina D, cunoscută și sub numele de vitamina soarelui, este necesară pentru ca organismul nostru să absoarbă calciul în mod corespunzător. Acest lucru este deosebit de important pentru femei, deoarece acestea sunt mai predispuse la osteoporoză decât bărbații. Studiile au descoperit, de asemenea, că vitamina D poate ajuta la menținerea masei musculare în menopauză – asigurând astfel forța și capacitatea funcțională. Cei care iau steroizi pentru afecțiuni inflamatorii cum ar fi artrita pot, de asemenea, beneficia de creșterea vitaminei D în dieta lor, deoarece se știe că steroizii slăbesc oasele. Pentru a obține doza zilnică de vitamina D, expune-te la soare în mod regulat și mănâncă pește gras și ouă cu moderație. Suplimentarea poate fi benefică, mai ales în timpul iernii.

Vitamina A

Un antioxidant puternic, responsabil cu sănătatea pielii, a ochilor și a mușchilor săn, vitamina A este utilă dacă îți dorești o piele strălucitoare și o vedere mai bună. Sursele de vitamina A includ legume colorate, cum ar fi ardei, morcovi și produsele lactate și de pasăre, cum ar fi laptele și ouăle.

Vitamina B2

Dacă organismul nu are destul B2, corpul devine predispus la oboseală, anxietate și buze crăpate. Asigură-te că mănânci cereale integrale, boabe de soia, fructe cu coajă lemnoasă și brânză, pentru a obține nivelurile zilnice necesare pentru această vitamină importantă.

Vitamina B6

La fel ca restul vitaminelor B, vitamina B6 este necesară pentru metabolism și producerea de energie. De asemenea, joacă un rol important în menținerea nervilor sănătoși. Dacă ești predispusă la crampe și senzații de furnicături în mâini, ar fi probabil o idee bună să crești doza de vitamina B6 din dieta ta. Pentru a face acest lucru, asigură-te că mănânci destule banane, fulgi de ovăz, nuci și carne.

Vitamina B7

Biotina este importantă în menținerea funcțiilor sistemului nostru integrat. Asta înseamnă că dacă îți dorește o piele, păr și unghii sănătoase, trebuie să ai suficientă vitamină B70. Biotina o găsim în lapte, ouă, legume cu frunze verzi și fructe precum pepenii.

În articolul viitor îți vom prezenta și următoarele 5 vitamine de care are nevoie corpul tău pentru a fi sănătos.

Cu drag,

Déjà  Vu

Natura în mâinile tale!

 

Share with

Lasă un răspuns

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Niciun produs în coș.