Alimentele crude: 7 motive pentru care trebuie să le introduci în dieta ta

Alimentele crude: 7 motive pentru care trebuie să le introduci în dieta ta

Dieta cu alimente brute a câștigat teren în ultimii ani și un număr tot mai mare de oameni o încearcă. Dieta numită și raw vegan are avantaje mari asupra condiției fizice deoarece include consumul de alimente neprocesate și necongelate. Alimentele brute consumate ca parte a dietei nu sunt expuse niciodată la o temperatură mai mare de 115 de grade.

Nu ne-am propus să te convingem să treci la o dietă strict raw vegană, ci doar să îți arătăm beneficiile introducerii în dieta ta consumul de alimente crude.

Să începem!

  1. Creșterea consumului de fructe: fructele sunt bogate în vitamine, minerale și o mulțime de substanțe nutritive vitale care sunt esențiale pentru organism. Mențin organismul energizat, ajută la digestie și controlează apetitul. Fiind bogate în fibre, fructele pot ajuta la scăderea în greutate și pot regulariza mișcarea intestinului.
  2. Creșterea consumului de legume: legumele oferă proteine scăzute și cantități mari de minerale în dietă. Legumele verzi cu frunze cum ar fi spanacul, morcovii, fasolea etc. pot ajuta la repararea și creșterea masei musculare. Alimentele crude sub formă de legume pot asigura nutrienți adecvați pentru organism.
  3. Echilibrarea nutriției: contrar credințelor comune, dieta cu alimente crude conține cantitatea exactă de carbohidrați, proteine și grăsimi pentru o dietă sănătoasă și echilibrată. Există opțiuni ample disponibile pentru a echilibra nutriția în fiecare categorie. De asemenea, legumele crude pot face corpul să se simtă ușor și curat.
  4. Carbohidrați simpli: dieta brută constând din fructe, legume și alte alimente pe bază de plante poate fi ușor digerată de organism. Acest lucru ajută sistemul digestiv să funcționeze fără efort. Consumul de alimente prelucrate, pe de altă parte, necesită mult efort din partea organismului pentru a se descompune în particule mai simple.
  5. Bună pentru inimă: dieta alimentară brută este extrem de benefică pentru inimă. Datorită conținutului scăzut de sodiu și colesterol, alimentele crude pot reduce riscul unei persoane care contractează boli cardiovasculare complicate. De asemenea, permite inimii să pompeze în mod normal și să răspândească în mod egal oxigenul în fiecare parte a corpului.
  6. Reținerea vitaminelor: cele mai multe produse alimentare își pierd vitaminele odată ce sunt încălzite, congelate sau fierte. Alimentele crude, pe de altă parte, pot menține conținutul de vitamine intact și pot furniza cantitatea exactă de vitamine în organism.
  7. Nu trebuie să îți măsori caloriile: aceasta este probabil cea mai bună parte a dietei cu alimente crude. Atâta timp cât dieta este brută, o persoană poate consuma cât de multă mâncare dorește. Numărătoarea calorică este ceva ce nu trebuie să îți dea bătăi de cap atunci când vine vorba de dieta alimentară brută. În plus, corpul poate digera ușor și el.

Dacă beneficiile pe care le aduce consumul de alimente crude te-a convins să începi un astfel de regim alimentar, te sfătuim ca mai întâi să consulți un medic, pentru a nu-ți agrava starea de sănătate.

De asemenea, te sfătuim ca atunci când vrei să te hrănești la o masă cu alimente atît procesate, cât și crude, să le consumi pe rând pentru că ele se digeră diferit.

 

Cu drag,

Déjà  Vu

Natura în mâinile tale!

Share with

Lasă un răspuns

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Niciun produs în coș.