Află care sunt alimentele pe care trebuie să le consumi pentru a avea o piele perfectă – Partea I

Află care sunt alimentele pe care trebuie să le consumi pentru a avea o piele perfectă – Partea I

Dacă vrei o piele impecabilă, aforismul „Ești ceea ce mănânci” nu a fost niciodată mai adevărat.
Cu toții avem o cremă preferată pentru piele, dar nu trebuie să uităm că o piele frumoasă vine din interior. Cum spuneam și într-un articol anterior, de multe ori pielea ne oferă semne asupra stării noastre de sănătate și viceversa, are un aspect sănătos, strălucitor, dacă ne hrănim corect.
Poate că de multe ori ți se pare un chin când auzi: „Trebuie să faci mișcare, trebuie să acorzi atenție asupra hranei, a ceea ce aplici pielii tale în materie de tratamente cosmetice.” Dar dacă ai schimba un pic punctul de vedere, dacă nu ai vedea grija față de tine ca pe un chin, o pedeapsă, ci ca pe un privilegiu? Cum ar fi?
Poți începe să îți satisfaci dorința de sănătate și frumusețe încercând să introduci în meniul tău zilnic următoarele alimente și aplicând sfaturile nutriționiștilor.
Mănâncă 5 porții de fructe și legume în fiecare zi. Fructele și legumele conțin antioxidanți puternici care ajută la protejarea pielii de deteriorarea celulară cauzată de radicalii liberi.
Consumă destulă vitamina C. Vitamina C este, de asemenea, un super antioxidant. Întărește sistemul imunitar, pielea devine radiantă și ajută la dispariția petelor. Cele mai bune surse de vitamina C sunt coacăzele negre, afinele, broccoli, guava, kiwi, portocalele, papaya, căpșunele și cartofii dulci. Vitamina C mai este necesară în a producerea de colagen.
Consumă între 6-8 pahare de apă pe zi. Pielea are nevoie de umiditate pentru a rămâne flexibilă. Chiar și deshidratarea ușoară va determina pielea să pară uscată, obosită și ușor gri. Nu uita că unele fructe și legume, cum ar fi pepenele verde, dovleceii și castraveții, contribuie, de asemenea, cu fluide – beneficiul suplimentar este că mineralele pe care le conțin vor crește rata de hidratare a corpului și a pielii.
Consumă grăsimi sănătoase. Grăsimile mono și polinesaturate – se găsesc în avocado, pește gras, nuci și semințe – oferă acizi grași esențiali care acționează ca un hidratant natural al pielii, menținându-l suplu și îmbunătățindu-i elasticitatea. Aceste grăsimi vin, de asemenea, ambalate cu o doză sănătoasă de vitamina E, ceea ce te va ajuta la protejarea împotriva daunelor provocate de radicalii liberi.
Optează pentru omega-3 în dieta ta. Asigură-te că obții suficient omega-3 și omega-6. Aceștia sunt acizi grași esențiali care nu pot fi produși în mod natural de organism și trebuie să fie obținuți prin dietă. Vei găsi omega-3 în peștele gras și în diferite plante precum semințele de in și uleiul lor, semințele de chia, nucile și uleiul de rapiță. Omega-3 ajută organismul să producă compuși antiinflamatori, care pot ajuta pielea, în special în cazul eczemelor și psoriazisului.

 

Cu drag,

Déjà  Vu

Natura în mâinile tale!

Share with

Lasă un răspuns

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Niciun produs în coș.