9 Alimente care îți îmbunătățesc starea de spirit

9 Alimente care îți îmbunătățesc starea de spirit

A fost dovedit științific faptul că o dietă sănătoasă și echilibrată din punct de vedere nutrițional ne aduce o stare de bine, pozitivă. Dar poate fi dificil de întreținut această stare atunci când ai avut o zi proastă și vrei să te arunci în borcanul cu Nutella.

Ți-am pregătit o listă cu 9 alimente care, s-a demonstrat că ne ajută să ne descrețim fruntea și, bonus: favorizează și scăderea în greutate, nu numai starea de bine.

Așadar, consumă aceste alimente delicioase și îți vei reveni în cel mai scurt timp!

Ciocolata

Doar gândindu-ne la ciocolată ne face să zâmbim. Dar poți consuma ciocolată și să slăbești? Ei bine, da! Ciocolata conține mulți antioxidanți, inclusiv magneziu, care ne ajută să ne relaxăm, scăzând tensiunea arterială și sporind circulația sângelui. Consumând câteva pătrățele dintr-o ciocolată cu 70% cacao, nu numai că îți vei reduce anxietatea, ci vei atenua SPM, depresia și oboseala. Deci, nu ezita să mănânci ciocolată neagra de 2-3 ori pe săptămână. Știm că o vei face! J

Cafeaua

Elementele dintr-o ceașcă de cafea îți pot menține corpul la un nivel ridicat pe tot parcursul zilei, ajutându-te la luarea deciziilor și menținându-ți zâmbetul frumos pe buze. Băutura de zi cu zi este renumită pentru creșterea dopaminei și a serotoninei, ambele substanțe chimice din organism, care te pot scuti de emoții negative.

Somonul

Consumul de somon nu este doar pentru restaurante de fiță; acest pește este extrem de bogat în omega 3, care este cunoscut pentru lupta împotriva schimbărilor de dispoziție și a depresiei. Găsit și în nuci, omega 3 stimulează memoria și te ajută la concentrare. Combină-l cu o porție de legume aburite și vei fi pe drumul unui zile pozitive!

Ouăle

Fierte, prăjite, umplute, omletă sau papară – suntem o națiune de iubitori de ouă. Ouăle sunt o sursă fantastică de proteine, care te ajută să îți reconstruiești și să îți menții mușchii după o efortul depus la sală. Ouăle conțin, de asemenea, vitamina D, care joacă un rol important în susținerea sistemului imunitar, împiedicând tusea, răceală și strănutul. Consumul de alimente bogate în vitamina D poate ajuta în mod dramatic în îndepărtarea gândurilor depresive, precum și la scăderea în greutate.

Fructele de pădure

Fructele de pădure conțin antocianină, substanță care reduce inflamațiile in organism și scade șansa de depresie. Consumă căpșune, zmeură, afine, mure și multe altele, aceste fructe stabilizatoare de spirit încorporează și mulți antioxidanți care nu numai că sunt bune pentru piele, dar ajută la  efectul anti-îmbătrânirea.

Nucile

Nucile și semințele, în special nucile, sunt bogate în calorii și dense în grăsimi, dar ele sunt esențiale pentru o dietă echilibrată sănătoasă. Această gustare luată de dimineață conține un compus cunoscut sub numele de melatonină, care nu numai ca induce somnul, dar reduce bolile de inima, previne diabetul zaharat și combate hormonul de stres. Dacă dorești să ai o piele și un păr strălucitor, nucile contribuie și ele la acești factori!

Avocado

Avocado este cunoscut pentru faptul că reglementează hormonul important al stării de spirit, serotonina. Ajutând creierul să gestioneze multe funcții, avocado luptă împotriva oboselii și crește dramatic nivelurile hormonale. Nu numai că are beneficii uimitoare pentru sănătate, dar conține multe grăsimi sănătoase, care pot face ca pielea să strălucească și să ajute digestia.

Bananele

Bananele sunt renumite pentru conținutul ridicat de potasiu, ceea ce scade posibilitatea accidentelor vasculare cerebrale și artrita. Bananele sunt, de asemenea, o mare sursă de vitamina B, care a fost legată de scăderea depresiei.

Pastele

Carbohidrații sunt cunoscuți pentru îmbunătățirea stării de spirit precum și pentru aportul de energie. Cu puțină grăsime, pastele sunt o mare sursă de carbohidrați complecși care ne satură și ajută corpul la eliberarea serotinei.

Share with

Lasă un răspuns

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Niciun produs în coș.