7 Soluții excelente pentru cei care vor să oprească SFORĂITUL

7 Soluții excelente pentru cei care vor să oprească SFORĂITUL

Dragostea învinge tot. Ea rupe barierele, mișcă munții, traversează oceanele și schimbă vieți. Nu există nimic care să poată depăși iubirea … cu excepția sforăitului, care este a treia cauză comună a divorțului în unele state.

Pentru cei care sforăie și cei care împart un pat cu cineva care sforăie, am pregătit câteva sfaturi și trucuri pe care le puteți încerca în depășirea acestui obicei iritant.

Suflă-ți bine nasul înainte de a merge la culcare

Respirația pe gură produce adesea sforăit, deci este o idee bună să încerci să respiri pe nas. Pentru aceasta, îți recomandăm să îți sufli foarte bine nasul și, dacă este necesar, să utilizezi niște spray-uri nazale pentru a curăța căile respiratorii înainte de a te culca. Un avantaj suplimentar este că calitatea somnului se va îmbunătăți.

Folosește benzi pentru nas

Dacă tu sau partenerul tău sforăiți din cauza congestiei nazale, puteți încerca să folosiți benzi nazale speciale care ridică și deschid pasajele nazale, îmbunătățesc respirația și ajută la reducerea și chiar la eliminarea sforăitului.

Astupă-ți urechile

Dacă nu funcționează nimic și partenerul tău nu este de acord cu intervenția medicală, o altă opțiune este să utilizezi dopuri de urechi pentru a te ajuta să dormi. Dar nu le folosi în fiecare zi, deoarece urechile tale au nevoie de odihnă.

Remedii naturale

Există o serie de antihistaminice naturale, cum ar fi urzicile, care pot ajuta la vindecarea sforăitului. Pune o ceașcă de frunze de urzică uscată în aproximativ două cești de apă clocotită timp de 10-15 minute și bea ceaiul înainte de culcare. Gargara cu ceai de mentă înainte de a merge la culcare ajută și la combaterea alergiilor.

Curăță bine casa

Alergiile sunt una dintre principalele cauze ale sforăitului, deci este foarte important să îți cureți frecvent casa, în special dormitorul. Se aspiră și se spală perdelele, așternuturile și colțurile.

Urmărește-ți dieta

Crezi sau nu, acest lucru are mult de-a face cu sforăitul. Evită mesele grele și alcoolul înainte de culcare. Alcoolul relaxează mușchii gâtului, făcând sforăitul mai probabil.

Dormi în cameră separată

A dormi în dormitoare separate poate suna un pic extrem, dar acesta este în cele din urmă un mod eficient pentru amândoi să aveți mai multe ore de somn liniștite și să vă asigurați că veți fi activi și radianți a doua zi. O altă alternativă este să dormiți pe părțile opuse ale patului – unul la cap și unul la picioare.

 

Dacă nimic nu funcționează, nu dispera. Există întotdeauna o șansă ca în timp să te obișnuiești cu sunetele de sforăit care vin de la partenerul tău și ar putea chiar să te ajute să dormi! Da, sunt oameni care nu pot dormi fără sforăitul persoanei iubite! 🙂

Share with

Lasă un răspuns

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Niciun produs în coș.