7 Mituri despre Alimentație pe care trebuie să le știi

7 Mituri despre Alimentație pe care trebuie să le știi

Uneori poat fi dificil de scăpat de ideile preconcepute despre o alimentație sănătoasă, din cauza asta ne abținem de la multe lucruri pe care am fi dorit să le facem. De aceea, am strâns pentru tine 7 mituri legate de alimentație.

 

Mitul #1. Mâncatul după ora 18 este rau pentru sănătatea ta

Această superstiție este la fel de veche ca munții. Cu ritmul vieții noastre, o masă după ora 18 nu este doar sănătoasă – este de bun simț. Mulți oameni merg la culcare mai târziu decât au făcut-o strămoșii noștri, iar înfometarea poate afecta sănătatea. Adevărul este că nu ar trebui să mănânci trei ore înainte de a merge la culcare, iar cina ar trebui să fie ușoară.

 

Mitul #2. Grăsimea este dăunătoare

Grăsimea este adesea considerată nocivă pentru sănătate și forme, dar nu este chiar adevărat. Nu poți digera mâncarea în mod normal fără ea. Ajută la metabolizarea vitaminelor A și E și, dacă nu există suficientă grăsime în organism, aproape că nu mai produce hormoni. De asemenea, lipsa de grăsimi duce la îmbătrânirea mai rapidă a pielii și la deteriorarea ficatului. De aceea ar trebui să limitați consumul de ulei vegetal, de exemplu, dar nu-l excludeți complet. Cea mai bună idee ar fi să consumi mai puțin alimente care conțin grăsimi ascunse și de obicei nesănătoase, cum ar fi cârnații, maioneza sau prăjiturile.

 

Mitul #3. Gustările sunt nesănătoase

Gustările sunt o necesitate. Dacă îți pasă de sănătatea ta, ar trebui să îți completezi din când în când energia. Cu toate acestea, aceste suplimente ar trebui să fie echilibrate: de exemplu, ia niște fructe cu coajă lemnoasă, legume sau fructe.

 

Mitul #4. Carbohidrații ar trebui evitați

Există carbohidrați simpli și complexi. Iar cei dintâi îi găsești în zahăr, ciocolată, miere, gem, fructe și băuturi dulci și cartofi. Cu toate acestea, dacă dorești să mănânci sănătos, ai carbohidrații mai complexi, cum ar fi boabele, fasolea, fructele de padure, legumele și verdețurile.

 

Mitul #5. Fructele și legumele sunt inutile după refrigerare

Tehnologiile moderne de înghețare permit să păstrezi aproape toate elementele sănătoase ale acestor produse alimentare.

 

Mitul #6. Pâinea neagră este mai sănătoasă decât pâinea albă

Dacă pâinea este maro, nu are neapărat o mulțime de fibre. Culoarea maro sănătoasă ar putea fi cauzată de caramelul din aluat. Energia conținută în pâinea neagră este aproape aceeași cu cea a pâinii albe, și poți lua în greutate în oricare dintre cazuri. Tipurile mai sănătoase sunt pâinea integrală sau pâinea uscată.

 

Mitul #7. Sucurile sunt la fel de benefice ca și fructele

Sucul nu are fibre, iar cantitatea de vitamine și minerale este semnificativ mai mică în suc decât în ​​fructul în sine. De aceea este mai bine să consumi fructe proaspete ori de câte ori poți.

 

Share with

Lasă un răspuns

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Niciun produs în coș.