6 greșeli pe care trebuie să le eviți în îngrijirea părului

6 greșeli pe care trebuie să le eviți în îngrijirea părului

Frumusețea este alcătuită din multe însușiri. Dar cu toții suntem de acord că un păr sănătos joacă un rol cheie în crearea unei imagini unice.

Am creat pentru tine un set cu cele mai frecvente greșeli pe care le facem atunci când ne îngrijim podoaba capilară.

 

  1. Alegerea șamponului greșit

Tipul de șampon pe care îl folosești este esențial în îngrijirea părului. Pentru a evita deteriorarea acestuia, alege un șampon care se potrivește tipului tău de păr.

 

  1. Spălarea părului prea des / rar

Frecvența spălării părului nu este aceeași pentru fiecare și este determinată de tipul de păr ori calitatea apei folosite. De exemplu, dacă părul tău se îngrașă repede (este uleios), este recomandat să îl speli o dată la 1-2 zile.

 

  1. Temperatura greșită a apei

Multe persoane folosesc apă excesiv de caldă când își spală părul. Aceasta este o mare greșeală. Apa fierbinte activează glandele producătoare de ulei. În mod ideal, ar trebui să folosim la spălarea părului apă caldă sau călduță – aceasta va ajuta la diluarea secrețiilor glandelor uleioase, va elimina murdăria și va îmbunătăți circulația sângelui.

Sfat: înainte de a termina baia, schimbă cu temperatura apei dând-o mai rece. Astfel, vei stimula circulația la rădăcinile părului și va fi mai neted și strălucitor.

 

  1. Pieptănarea frecventă și agresivă

Atunci când te piepteni excesiv, părul devine fragil. Nu te pieptăna imediat părul după spălare. Așteaptă ca firul umed să se usuce, apoi separă-l cu degetele. Numai după aceea poți începe pieptănatul. Asigură-te că folosești un pieptene cu dinți largi.

Începe pieptănarea de la vârfuri, trecând treptat spre rădăcini.

 

  1. Utilizarea frecventă a produselor de styling

Uscătorul și placa de îndreptat părul și alte aparate similare îți deshidratează părul, făcându-l uscat și fragil. Dacă nu poți ieși din casă fără a folosi placa sau ondulatorul, nu uita să aplici mai întâi un spray termic de protecție pe toată lungimea părului.

 

  1. O dietă nesănătoasă

O dietă slab echilibrată și o alimentație nesănătoasă fac imposibil ca un organism să-și refacă proviziile de vitamine și minerale. Dacă o astfel de situație devine normală, poți uita de părul frumos!

O componentă importantă pentru sănătatea părului este zincul. Pentru a evita deficiențele de zinc, include în meniul tău ouă, fructe de mare, migdale, caju, avocado sau prune. Și nu uita de fier și calciu! Le găsești în leguminoase, pește, carne de pasăre, ficat, grâu, hrișcă și nuci

 

Share with

Lasă un răspuns

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Niciun produs în coș.