Ai deficit de proteină? Iată care sunt semnele!

Ai deficit de proteină? Iată care sunt semnele!

Proteina este responsabilă cu creșterea masei muscular și, de asemenea, este prezentă în alimentele care îți vor stimula metabolismul și potențialul de ardere a grăsimilor. Nimic nu este mai important decât proteina. Este combustibilul care motivează și sprijină cu adevărat corpul în construirea țesuturilor și celulelor sănătoase.

Proteinele sunt necesare zilnic pentru a menține organismul în mișcare. Deoarece sunt obișnuite să dezvolte, să crească și să mențină aproape fiecare parte a corpului nostru – de la piele și păr până la enzimele digestive și anticorpii sistemului imunitar – ele sunt în mod constant folosite și trebuie înlocuite.

Organele vitale, mușchii, țesuturile și chiar și unii hormoni ai corpului sunt făcuți din proteine. În plus, proteinele creează hemoglobină și anticorpi importanți. Proteinele sunt implicate în aproape toate funcțiile organismului, de la controlul nivelurilor de zahăr din sânge până la vindecarea rănilor și combaterea bacteriilor.

Consumul prea mic de proteine poate avea ca rezultat aceste simptome:

  1. Un metabolism lent
  2. Probleme de a pierde în greutate
  3. Probleme de construire a masei musculare
  4. Niveluri scăzute de energie și stare de oboseală
  5. Concentrarea slabă și învățare cu dificultate
  6. Indispunere și schimbări de dispoziție
  7. Dureri musculare, osoase și articulare
  8. Modificări ale zahărului din sânge care pot duce la diabet
  9. Vindecarea lentă a rănilor
  10. Scăderea de imunității

Care este necesarul de proteină pe care trebuie să-l  consumi pe zi?

Pentru adulții cu o greutate medie și un nivel de activitate normal este recomandat un aport minim zilnic de  56 de grame pe zi pentru bărbați și 46 de grame pe zi pentru femei.

Proteina o găsești în carne, toate tipurile de boabe și leguminoase, în special fasole, fasole mung și linte; fructe cu coajă lemnoasă și semințe, cum ar fi migdale, in, chia și cânepă; semințe neprelucrate/vechi cum ar fi ovăz, hrișcă sau quinoa.

Share with

Lasă un răspuns

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Niciun produs în coș.